505 |
0 |
|
|g p. 3-4.,
|t Bevezetés
|r Forrai Gábor ;
|g p. 5-21.,
|t Szükséglet vagy divat : a megismeréstudományról
|r Pléh Csaba ;
|g p. 22-34.,
|t A test-lélek probléma
|r Jerry A. Fodor ;
|g p. 35-65.,
|t Algoritmusok és Turing-gépek
|r Roger Penrose ;
|g p. 66-86.,
|t Számológépek és gondolkozás
|r A. M. Turing ;
|g p. 87-97.,
|t A valóság befolyásolja a tudatot : emberi megismerés és problémamegoldás
|r Herbert A. Simon ;
|g p. 98-107.,
|t Számítógépprogram lenne az emberi elme?
|r John R. Searle ;
|g p. 108-116.,
|t Gondolkodó gépek?
|r Paul M. Churchland, Patricia Smith Churchland ;
|g 117-123.,
|t Észjárások
|r Mérő László ;
|g p. 124-136.,
|t A számítógép és a pszichológia
|r Pléh Csaba ;
|g 137-172.,
|t A megismerés építőkövei
|r Andy Clark ;
|g p. 173-185.,
|t Az agy és az elme modelljeiről
|r Jakab Zoltán ;
|g p. 186-194.,
|t Hogyan tanulnak az idegi hálózatok?
|r Geoffrey E. Hinton ;
|g p. 195-204.,
|t Az asszociáció reneszánsza a kognitív pszichológiában
|r Pléh Csaba ;
|g p. 205-212.,
|t Újabb adalékok a velünkszületett eszmék elméletéhez
|r Noam Chomsky ;
|g p. 213-218.,
|t Az elme modularitása
|r Pléh Csaba ;
|g 219-229. p.,
|t Donald Davidson tudatfilozófiájáról
|r Forrai Gábor
|